Tuesday, March 6, 2012

DI RASUK HANTU PHOTOSHOP

Alhamdulillah aku sampai ke bangi dengan selamat, setelah hampir seminggu berada di ipoh, kami ke ipoh sebab ada majlis kawen sepupu aku, jadi kami sedara mara datang la apa yang patut, syukur majlis berjalan dengan lancar...

Back to the topic, sebelum maghrib tadi, tiba2 je terasa nak edit2 gambar, entah la ni sebab tengok mat2 kemera yang bertaraf pro lawa je gambar dia bila lepas edit, aku pun terase nak edit gambar jugak la, ye la yang pro2 ni pun bukan terus pro, dia pun ambik masa jugak nk jadi pro kn kn, dorang boleh aku pun boleh jugak...

Terima kasih tak terhingga kepada YOUTUBE, merangkap guru aku pada hari ni, baik dari download softwarenye sampailah ngajar aku cara edit2 gambar ni. aku mengadap laptop aku ni dari maghrib sampaila sekarang kul 2.26 AM.... inilah hasilnya...








No comments:

Post a Comment