Saturday, June 13, 2009

Emm ni time musim exam

Emm hari tak berhajat pun nak menulis,cumenye nak update blog je..jadi ni la gambar2 aku time musim exam..ni la tempat aku dan rakan2 seperjuangan berhempas pulas,memerah otak untuk menjawap soalan yang di berikan...






















(Aku dan Ronney Man U)





(ni kelas aku)



cop2,pengakuan ikhlas dari aku,kalau aku tido dalam kelas,mesti aku kena denda dok sebelah mamat pakai baju hitam ni,tempat duduk aku sebenarnye kat belakang sekali,sebab tu mudah sangat nak tido..

ini je la gambar2 yang mampu aku upload,bukan apa,macam aku cakaplah kat sini payah sangat nak update2 ni..

4 comments:

  1. sempat lagi bergambar..:P
    serupa la muka orang tu ngan rooney..^.~

    ReplyDelete
  2. adeihhhhhh...nak sangat akak tgk gambo konon2 rooney tu...huhu...

    pasni jgn duk asyik tido dlm kelas jer...ish...ish..ish..

    ReplyDelete
  3. Salam Yop oi...

    Terubat ler rindu teman nak nengok muker komer. Maklomler, last jumper anta masa sembahyang Jmaat kat mesjid Al Fatah...ntah tahun biler ke pon... teman dok ingat dah.

    Somehow rather, yop aper kabor... Cik Atip, Cik Fa and bebudak semuernye bereh blaker. Nak balik rayer ari tu, kemer singgah romah opah miker d Bidor . Jumper adik bradek dan mak komer. Dah lamer bebemnor x jumper. Lpeh tu, emak komer sedekah petae sepapan duer... Sronok bebenor raser nyer.

    Anak cik Atip yang sulong, Apit semester Satu Di Kuis, samer ngan kak Lin, tapi different course.. Yop ceriter ler care maner Yop sambong plajaran sampe boleh ke tahap nir? Dulu Yop pergi cik Atip tak dan nak jumper...

    Okayler yer...Salam Eidul Fitr... maaf zahir batin... see you in your entry... Asslmlkm wrm wrt. Cik Atip & family...

    Send me anything at aneeqcomm@yahoo.com

    ReplyDelete