Thursday, May 28, 2009

Keputusan Exam Aku..???

Dah semingu lebih aku abis exam,macam2 lah dugaan yang aku dan sahabat2 tempuhi waktu musim exam aku hari tu..jadi hari ini lah aku nak tahu setakat mana usaha aku selama 2 minggu exam,aku dah boleh agak keputusan aku macam mana,aku rase la tak lulus ini,tapi tak apa la belum tengok belum tahu,memang patut la aku rasa2 aku tak lulus,ye la time exam hari itu aku banyak jugak la yang tak jawap,banyaklah sebab salah satunye malas nak study (pengakuaan ikhlas) dan lagi satu,emmm memang sedihlah,sekolah aku kena tutup tahun depan,jadi aku fikir baik tak payah exam,,ikut hati aku memang malas nak ambik exam ini,tapi atas nasihat kawan2 aku teruskanlah perjuangan walaupun tak semangat..

Pada hari ni sebenarnye malas la nak pergi ambik keputusan,ye la dahlah letih main bola pastu semalam tido lewat sebab tengok bola.



ooo ye semalam memamg best la aku tengok bola,mana taknye man u kalah.hahahahah,puas hati aku semalam bila tengok man u kalah,nasib baiklah time tu mujahid tak dok sebelah aku klau tak pecah la gegendang telinga dia hehehe..kalau nak tahu kebanyakkan orang arab peminat messi,macam diorang puji messi..aku pun minat jugak,





ronaldo tak payah cakap la aku memang hot sangat dengan dia,berlagak macam2 la lagi..huhuhu.




tadi iklan je..tak apa la penat pun penat la yang penting aku kena pergi ambik jugak keputusan,sampai je kat sekolah apa lagi kepala dah fikir bukan2,tak apa la aku pun terus masuk pejabat mintak keputusan dengan samer iaitu muajeh (lebih kurang warden la )aku,sekali dia bagi kertas kat aku,terkejut jugak tengok alhamdulillah la lulus,aku mati2 ingat tak lulus,ye la macm aku cerita kat atas tadi memang ada gaya la tak lulus tapi itulah kita manusia apalah sangat,Allah yang merangcang untuk hamba2nye.

No comments:

Post a Comment